Followers

Thursday, October 13, 2011

abah....wad....dan aku...

salam.....agak lame xupdate blog n,,just nak share kisah bln lps n bulan n....tanggal 22/09/2011 aku dkejutkan dgn panggilan dr mak cik ku,,abah masuk wad sbb demam...now kt icu,,mcm bumi terbelah due bile aku dgr perkataan icu....aku xdpt balik lg mase tu,,,,duaari lps tu,,,mak cik kol lgckp abah kritikal..tanpe buang mase aku trus gerak balik kpg,,,keje kt cn aku tinggalkan,,yg penting dlm ati aku abah,,,,bile smpai kt cne,,bile tgk abah kt icu tu,,,,aku dan adeq x tertahan lagi,,,berguguranlah airmata kami bile tgk keadaan abah..wayarpenuh 1 bdn die....abah x sdr..aku mule pk pkare yg bkn2,,takot terjadinya sesuatu kt abah....satu2nya harapan keluarga...harapn adeq2 kt kpg...selama 4 ari aku berkumpul dgn kakak n adeq2 yg lain..ulang alik g tgk abah,,,alhamdulillah,,abah semakin chat...tp doc ckp...akibat kompilasi jangkitan kuman dlm drh,,merebak ke paru2 n buah pinggang,,,,abah kne cuci buah pinggang sebulan dlm 3 kali...dan 11/10/2011 abah da bley kuar dr wad,,,tp still x bley jln ag sbb kaki bengkak akibat buah pinggang,,now ade ktkpg,,dijaga oleh mak cik da mak aku...cengkung,,,x snggup nk tgk die mcm tu,,,harapan aku abah cpt sembuh..akak nk tgk abah berjalan lg,,mesin airtebu lg untuk akak bile nk balik seremban,,ygpenting...akak nak abah chat dhari perkahwinan akak nnt....kami semua sygkan abah................n je kisah abah untuk kali ni....nite n assalammualikum semua....

No comments:

Post a Comment