Followers

Monday, July 4, 2011

cermin kete tbe2 pecah......nape erk?

salam........hye sume chat x?penat smlm x hilang agik...da lepas da adeq aku sorang kat ILP KUANTAN...hope die dpt sesuaikn dr die kt tmpat baru...dgn kwn2 yg baru..tp n bkn nk cte hal die..tp hal kete aku...x taw nape..aku ngah membute kt blakang...bunyik..prakkkkkkk.....aku tekejut n tgk cermin kete aku kt dpn da retak....x taw pasaipa..x de plak ayah aku langgar batu ke..ape2 je yg leyh wat cermin tu retak..lam ati aku nk nanges dah..maklum la..n pengalaman aku yg pertama lps 3 taun pkai kete tu..hurm..kopak wet..mane ngan nk raye lg...sedeyh sgt..aku nk tnjuk pic kete kt cn x pndai nk masukkan kt blog n..tp kt fb aku ade..tgk la sndr..nseb la ade ayah aku..lau la aku sorang2 nanges la sorang2 tepi jln tu....ape2 pon da tukar da cermin bru..n ayah aku suke ngan cermin n,,x silau kate die..maklumla abah..cermin baru..aku ckp cm tu kt die..hehehe.kopak aku..kopakkkkkkkk..

1 comment:

  1. senang je fara..g kt post..nthan cari image(sblh pic video-check satu2)nthan upload jew...tp nape erk?maybe dh sampai seru kot kan..wei bila nk follow aku niii..

    ReplyDelete