Followers

Thursday, December 23, 2010

SOALAN yang AKU JEMU Nak jWAB....

eSok..
aku akan balik kpg kt phg...alhamdulillah..adeq aku berjaya dapat 2A dlm peperiksaan PMR taun n,,,aku x taw nk bg hadiah ape kt dier..haishhhh,,,,ingtkan nk wat bbq sabtu n...abg long n kak long aku on ade balik..so bestt la cket,,,,,riuh la umah dgn sore anak buah aku n sore aku skali..hahahaaaa...
KAWEN???BILE NAK KAWEN???
ermmm aku pantang ble org duk tnye2 aku..ble nk kwen...ble nk ade hubby..hurmmm..aku x taw nk jwb pe da...kdg2 tensen jugak aku d buatnyer..ye lah..lau ikutkan aku n mmg nk kwen sesgt dah,,tp maklumla,,,,,pihak d cane blom cukup ongkosnya,,hahaha,,so aku tnggu je la.....hope jodoh kami berpanjangan,,,cume,,ade 1 mslh...berat gak la....aku x penah beborak n berbual mesra dgb mak die,,haiiishhh takoot sbnornye..ermmmm  ye la..aku n kan free hair,,mne taw die da ade calon yg baek untuk anaknyer???akau mmg nak berubah tp bkn sekarang,,sbb keje ku x leyh pkai tudubg..ermmmmtp aku da berazam,,sekali lafaz je'AKU TERIME NIKAH SITI FARAH AINI MD RAHDZI DGN MAS KAHWIN RM22.50'n ble da sah..otomatikli aku akan pkai tudung,,sbb aku kwen n bwk maruah suami skali,,hahahaa,,,,n yg paling betoiiinyer,,,sbb pe aku x suke dtnye sbb pe blom kwen,,,sbb keadaan x mengizinkan,,aku mmg nk kawen sesangat dahhhh..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment